چند سالی است ، استفاده از کوادکوپتر ها برای تفریح و تصویربرداری های شخصی و خانوادگی رونق بسیاری یافته است. شرکت های تولید کننده زیادی برای پاسخ به نیاز کاربران مختلف مدل های متفاوتی را طراحی و به بازار ارائه کردند. مدل‌های دوربین‌داری که نسبت به کواد کوپترهای بدون دوربین از طرفداران بیشتری برخوردار هستند، تنوع بیشتری هم در بازار دارند.
فروشگاه ایستگاه پرواز همواره تلاش داشته تا بهترین تنوع در مدل هلی شات ها و محدوده قیمتی آنها را تامین کنند. با این وجود علاقه‌مندان میتوانند با هر سطح سلیقه و بودجه های مدل مناسب خود را تهیه کنند.
تلاش کرده‌ایم تا برای تمامی محصولات توضیحات مفصل و ویدیوهای آموزشی قرار دهیم تا به سادگی بتوانید با گشت و گذاری کوتاه در سایت کوادکوپتر مورد نظر خود را انتخاب کنید. با این وجود اگر سوال یا ابهامی دارید، با ما تماس بگیرید، تمام تلاش خود را میکنیم تا شما را راهنمایی کنیم. تا بتوانید با بدوجه مورد نظر خود، بهترین گزینه موجود در بازار را به پرواز در آورید و از ثبت تصاویر لحظه‌های خود توسط آن لذت ببرید.

Home » هلی شات و کوادکوپتر دوربین دار

نمایش 1–48 از 95 نتیجه

کوادکوپتر Syma X5

2,450,000 تومان
برای شروع چه کوادکوپتری را انتخاب کنم؟

یادگیری کنترل کوادکوپتر در آسمان و در واقع خلبانی آن همانند تمام کارهای عملی دیگر به تکرار و تمرین زیادی نیاز دارد تا خلبان تسلط کافی بر روی کنترل کواد کوپتر در آسمان داشته باشد. همه ما دوست داریم بعد از خرید یک کواد کوپتر رادیو کنترل آن را به دست بگیریم و در آسمان و بدون محدودیت پرواز کنیم ، علاوه بر این همه ما علاقه داریم تا کوادکوپتر دوربین دار ای را به پرواز در بیاوریم که بتوانیم از تصاویر و منظره های زیبا تصویر برداری کنیم و آنها را به نمایش بگذاریم.

اما حقیقت این است که بهتر است از نصب دوربین برای پروازهای اول صفحه نظر کنید. به یاد داشته باشید که شما در دفعات اول تجربه کنترل حرفه ای و دقیق کوادکوپتر را ندارید و وجود دوربین بر روی آن به همراه ارسال زنده تصویر می تواند حواس شما را به تصاویر هوایی معطوف کند و این موضوع ممکن است باعث شود که توجه شما نسبت به کوادکوپتر و کنترل آن کم شود.

بنابراین برای همه افرادی که به تازگی قصد شروع پرواز با کواد کوپتر را دارند توصیه می کنیم تا یک فرد کوپتر بدون دوربین کوچک تهیه کنند و پرواز را با آن تمرین کند در صورتی که تمایل به خرید یک کوادکوپتر دوربین دار دارید بهتر است در پروازهای اول و تا تسلط پیدا کردن بر روی پرواز دوربین را از روی پرنده باز کنید و یا ارسال زنده تصویر آن را قطع کنید تا تمامی حواس شما به حرکات کواد کوپتر در آسمان و نحوه کنترل خودتان باشد.

کوادکوپتر های کوچک و بدون دوربین علاوه بر تفریح برای تمرین پرواز هم بسیار مناسبند ، توصیه میکنیم که آموزش مرحله به مرحله پرواز با کواد کوپتر را مطالعه کنید و مراحل آن را یک به یک انجام دهید. بدون شک بعد از انجام تمام گام ها ذکر شده در این آموزش خواهید توانست یک پرواز حرفه‌ای داشته باشید.

چگونه می‌توانم خلبانی کوادکوپتر را یاد بگیریم؟

پرواز کوادکوپتر هم مانند تمام کارهای عملی دیگر به تکرار و تمرین زیادی نیاز دارد بعد از خرید کوادکوپتر باید چندین و چند بار باتری آن را به صورت کامل شارژ کنید و با حواس جمع پرواز کنید تا بتوانید کم کم بر روی حرکات کوادکوپتر و ارتباط آن با جوی استیک تسلط پیدا کنید. این کار ممکن است در ابتدا کمی دشوار به نظر بیاید اما به شما قول می دهیم که بعد از چند بار پرواز به راحتی می توانید کوادکوپتر را در آسمان کنترل کنید و از مانورهای آن لذت ببرید.

بعد از تسلط بر روی پرواز میتوانید در مکان هایی که دارایی موانعی مانند ساختمان ها و درختها هستند هم پرواز کنید لازم به ذکر است که قبل از تسلط بر روی خلبانی توصیه می کنیم که به هیچ وجه در مکان‌هایی که آسمان بسته ای دارند پرواز نکنید. برخورد با ساختمان ها برخورد با سیم برق درختها و سایر موانع می‌تواند به کوادکوپتر شما آسیب بزند.

همانطور که گفته شد تنها تکرار و تمرین اصولی است که می تواند شما را برای یادگیری یک خلبانی حرفه ای کمک کند. لطفاً آموزش گام به گام پرواز با کواد کوپتر را مرحله به مرحله بخوانید و آن را اجرا کنید تا بتوانید به سرعت در مهارت هدایت کوادکوپتر پیشرفت کنید.

بین انتخاب دو یا چند گزینه تردید دارم، چطور میتوانم انتخاب درستی داشته باشم؟
اولین موضوعی که باید برای خرید کوادکوپتر در نظر بگیرید محدوده قیمت آن است. تعیین دقیق محدوده قیمت می‌تواند گزینه های زیادی را در انتخاب شما حذف کند. بعد از انتخاب محدوده مناسب قیمت باید تصمیم بگیرید که چه کارایی از کوادکوپتر خود انتظار دارید برخی کاربران دوست دارند یک کوادکوپتر کوچک و جمع و جور داشته باشند تا بتوانند آن را به راحتی با خود حمل کنند. اما در مقابل برخی دیگر تمایل دارند یک کوادکوپتر با ابعاد بزرگ داشته باشند تا بتوانند دوربین های مورد علاقه خود را روی آن نصب کند البته باید توجه داشته باشید که در دسته کوادکوپتر های مبتدی امکان نصب دوربین های سنگین وجود ندارد و این کوادکوپتر ها فقط می توانند دوربین های کوچک و کم وزن را از زمین بلند کند. بنابراین با توجه به اینکه چه کارهایی از کوادکوپتر خود می خواهید انتخاب شما می تواند متفاوت باشد این پارامتر هم چندین گزینه از بین گزینه‌های روی میز شما حذف می کند. در نهایت احتمالاً به این دو یا سه گزینه مردد هستید در این مرحله باید در مورد این مدل ها اطلاعات کافی کسب کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب بگیرید. در صفحه محصول کوادکوپتر اطلاعات جامع و دقیقی در مورد هرکدام از آنها ذکر شده حدالامکان فیلم‌های ویدئویی از محصولات گذاشته شده تا بتوانید به صورت کامل با این کوادکوپتر ها و ویژگی های آن آشنا بشوید. لطفاً برای انتخاب مدل مورد نظر خود توضیحات ذکر شده در قسمت محصول را بخوانید و تصمیم نهایی را بگیرید.
آیا کوادکوپترها در صورت آسیب دیدگی قابل تعمیر هستند؟
کوادکوپترها همانند سایر وسایل الکترونیکی از چند قطعه الکترونیکی تشکیل شده اند بنابراین می توان به صورت کلی آن ها را قابل تعمیر دانست‌. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید موجود بودن قطعات آن در بازار است ممکن است کوادکوپتر شما در برخورد با موانع آسیب ببیند و موتور آن نیاز به تعمیر داشته باشد تعمیرگاه اسکوتر کار چندان دشواری نیست اما اگر قطعات آن در بازار موجود باشد.
خرید حضوری و خرید اینترنتی از ایستگاه پرواز چه تفاوتهایی دارند؟

فروشگاه ایستگاه پرواز یکی از معدود فروشگاه هایی است که امکان بازدید و خرید حضوری در آن به راحتی وجود دارد. تصاویر فروشگاه را میتوانید از این لینک مشاهده کنید. سوالی که برای برخی از مشتریان به وجود می‌آید این است که آیا خرید حضوری و خرید اینترنتی در قیمت و نوع تحویل کالا تفاوتی دارد؟

در اینجا باید بگوییم که مستقل از اینکه به چه روشی خرید انجام شده است محصولات همگی قبل از ارسال به دقت بررسی و تست می شوند تا در صورت وجود مشکل در هر یک از قطعات آن از روند ارسال خارج شوند. بنابراین فرقی نمی کند که به صورت حضوری خرید کنید و یا به صورت اینترنتی در هر صورت کالایی سالم و مطلوب را تحویل خواهید گرفت.

اما مزیتی که خرید حضوری نسبت به خرید اینترنتی دارد امکان بازدید محصولات و لمس آن هاست شما در خرید حضوری می توانید چندین محصول را از نزدیک مشاهده کنید بدون شک همین موضوع باعث می شود دید بهتری نسبت به محصولات داشته باشید. البته ما در سایت ایستگاه پرواز تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم دیتا و رسانه‌های تصویری مناسبی از هر محصول تهیه کنیم تا مشتریان شهرستانی بتوانند به راحتی و بودید باز و اطلاعات کامل خرید خود را انجام دهند. بدون شک انتخاب و خرید آسان کوادکوپتر دوربین دار و کواد کوپتر بدون دوربین می‌تواند در لذت بخش بودن این تجربه نقش بسزایی داشته باشد. 

سنسور عدم برخورد به مانع چقدر ضرورت دارد؟

مثل یک آپشن برای کوادکوپتر می‌مونه، بدون اون هم میشه پرواز کرد اما اگر اون باشه خیلی راحت‌تر می‌شه پرواز کرد. سنسورهای عدم برخورد به مانع هم دو نوع دارند یکی از طریق امواج اینفرارد و یکی دیگر لیزری هستند. بسته به اینکه چقدر داریم برای کوادکوپترتون هزینه می‌کنید یکی از این دو مدل روی پرنده شما قرار می‌گیره. باید بدونید که دقت و سرعت سنسورهای لیزری از اینفرارد خیلی بیشتره.
خودتون رو محدود به انتخاب مدل‌هایی که دارای سنسور عدم برخورد به مانع هستند نکنید. چون درسته که در پرواز کمکتون می‌کنند اما اگر به مهارت و دستان خودتون اعتماد داشته باشین و تمرین زیادی در فضاهای باز کرده باشید و روی پرواز کوادکوپتر تسلط داشته باشید به راحتی می‌تونید اون رو کنترل کنید و شاید دیگه نیازی به این سنسور نباشه.
همونطور که گفتیم وجود این سنسور کمک می‌کنه اما ضروری و لازم نیست.