چند نکته ساده و دورهمی واسه تازه واردهای دنیای آرسی

شاید به نظر بیاد که به پرواز در آوردن کوادکوپتر خیلی کار ساده ای باشه، ولی گاها پیش میاد که افراد به علت تازه کار بودن باعث می شن کوادشون سقوط کنه یا موتور بسوزونه. تو این مقاله می خوایم چند راهکار دورهمی بهتون کمک می کنه راحت تر با کوادکوپتر تون پرواز کنید رو با هم مرور کنیم. بریم و با هم بخونیمش.

مراقب وزش باد باشید!

باد می تونه پرواز کوادکوپترتون رو با مشکل مواجه کنه. پس تا جایی که ممکنه سعی کنید در شرایط اب و هوایی بد پرواز با کوادتون رو کنسل کنید.

در صورت برخورداری کواد از GPS، حتما اون رو فعال کنید

معمولا کوادکوپترهای حرفه ای تر دارای GPS هستند. داشتن این آپشن به شما این امکان رو میده موقعیت پرنده تون رو ببینید. یکی از چیزهایی که افراد دوس دارن با کواد تجربه کنن، اینه که کوادکوپترشون رو از خودشون دور می کنن، که ما در ایستگاه پرواز از شما می خوایم این کار رو نکنید، اما در کوادکوپترهایی که دارای GPS هستند، می تونید تا حدودی با خیال راحت اینکار رو انجام بدید، چون از طریق این اپشن موقعیت پرنده رو می تونید داشته باشید.

سعی نکنید به عنوان فرد مبتدی، کارهای سخت با کوادتون انجام بدید!

اول از همه سعی کنید در کنترل کوادتون، به جلو، عقب، چپ و راست مسلط بشید. هیچ عجله ای نیست به محض اینکه کوادتون رو روی هوا دیدید، باهاش چرخش ۳۶۰ درجه بزنید! صبر کنید. به خودتون فرصت بدید تا با کواد و کنترل اون خوب آشنا بشید.

ی نکته در مورد هاورینگ یا پرواز شناور!

پرواز شناور آپشنی هست که بهتون اجازه میده کواد رو در ی ارتفاع ثابت به طور معلق در هوا نگه دارید، اینجوری می تونید از سوژه تون بهتر فیلم یا تصویر بگیرید. اما اگر قصد اجرای این مد رو دارید،
• حداقل یک تا یک و نیم متر از زمین فاصله داشته باشید. اگر در فاصله کمی از زمین هاور کنید، ممکنه در اثر برخورد نیروی ملخ ها با زمین، تداخل ایجاد بشه تو کارتون.

یاد بگیرید که چجوری کواد رو خاموش کنید

اولین کاری که باید در صورت تصادف کوادکوپتر تون انجام بدید اینه که اون رو خاموش کنید تا ملخ ها دیگه نچرخن و کواد و موتورهاش بیشتر آسیب نبینن. پس بدونید و خوب یاد بگیرید که چجوری باید کوادتون رو خاموش کنید. حتما هم در پروازهای اول تون از گاردهای محافظتی استفاده کنید تا از در صورت تصادف کوادتون، ملخ ها با زمین اصابت نکنن و نشکنن.

منبع: ایستگاه پرواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *