قرنطینه اجباری با دنیای آرسی ها

این روزها هممون داریم لحظات کسل کننده ای رو پشت سر میزاریم؛ یا تو خونه ایم، یا اگر بیرونیم با استرس همراهیم! میشه حالا که داریم نزدیک عید میشیم، ی فکری کنیم و عقده های خرید نکردنامون و دید و بازدید نرفتن هامونو ی جور دیگه ای خالی کنیم. قراره جاهای شلوغ نباشیم، این درسته. اما می تونیم بریم ی جای خلوت و خودمونو با چیزای دیگه ای سرگرم کنیم. کوادکوپتر یا ماشین کنترلی انتخاب هایی هستند که می تونن این روزها مونو کمی رنگی تر کنن. اما کدوم محصول رو برای خودمون بخریم؟

علاقه شما
مفهوم کلمه کوادکوپتر یا پهپاد برای اکثر ما دیگر آشنا است. اگر از دسته افرادی هستید که به پرواز دادن شی ای در آسمان علاقه مند هستید، شک نکنید انتخاب یک کواد کوپتر نهایت لذت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. کوادکوپترها علاوه بر امکان تجربه خلبانی، امکان تصویربرداری نیز به شما می دهند، البته برای اینکار باید سراغ کوادکوپتر دوربین دار بروید یا با تهیه دوربین برای کوادهای بدون دوربین، آنها را مجهز کنید.
اگر در دنیای ماشین بازی سیر می کنید، ماشین کنترلی های ایستگاه پرواز می توانند در نهایت کیفیت و اصالت همراه همیشگی شما باشند.
پس این شما هستید که گام اول را برمیدارید. تصمیم بگیرید.

انتخاب کوادکوپتر
خرید کوادکوپتر مناسب تا حد زیادی به تجربه شما بستگی دارد. اگر برای بار اول قرار است به دنیای کوادکوپترها سلام کنید، بهتر است کوادکوپترهای ارزان ایستگاه پرواز را انتخاب کنید. برای مثال کوادکوپتر syma x13 storm. این کوادکوپتر بدون دوربین بوده و دارای ابعاد زیر بیست سانتی متر است. خوبی این کوادکوپتر و انواع مشابه آن مانند syma x15 آن است که به شما اجازه می دهند تا پرواز یک کوادکوپتر را به خوبی یاد بگیرید و اگر هم در اثر از دست دادن کنترل پهپاد خود را به در و دیوار کوبیدید، خیلی نگران از دست دادن سرمایه خود نباشید تا در وقت مناسب تر با هزینه کمی بیشتر سراغ گزینه های بهتر پروازی بروید.

اما اگر از همین اول دنبال کواد کوپتر دوربین دار هستید، بهترین گزینه ی پیش روی شما با در نظر گرفتن هزینه مناسب زیر یک میلیون تومان، کوادکوپتر syma x23w است. این کوادکوپتر بسیار خوش پرواز بوده و تا حد زیادی با قابلیت های مشابه کوادکوپتر همیشه محبوب syma x5uw همراه است. به لحاظ تایم پرواز، اکثر کوادکوپترهای مبتدی نهایتا تا ۱۰ دقیقه پرواز خواهند کرد، که البته با خرید باتری یدک می توانید این زمان را افزایش دهید.

اگر با پهپادی بین یک تا یک و نیم میلیون می خواهید شروع کنید، که مسلما گزینه های پروازی بیشتری را نیز به شما هدیه خواهد داد، حتما سری به گزینه های زیر بزنید:
کوادکوپتر syma x25w
کوادکوپتر syma x5uw-d
کوادکوپتر تاشو syma z3
چرخش دوربین، تاشو بودن بازوها، زمان پروازی بیشتر، و کیفیت بیشتر تصاویر از جمله ویژگی های این مدل ها است که جذابیت بیشتری را به آنها میدهد.

تنوع قیمت و محصولات در دسته بندی کوادکوپتر در ایستگاه پرواز به شما این امکان را می دهد تا کوادکوپترهایی با امکانات بیشتر نیز بتوانید انتخاب کنید. برای مثال کواد کوپتر syma x25pro یا کوادکوپتر wltoys Q393-E.

اما توضیح در مورد تک تک محصولات دسته بندی کوادکوپتر مبتدی حوصله سر بر است. شما می توانید با مراجعه به صفحه مربوطه در سایت و مطالعه ویژگی های کامل هر محصول، بهترین آن را برای خود انتخاب کنید. 

ماشین کنترلی
آشنای همه روزهای کودکی ما و شاید رفیق همیشگی زندگی!
ماشین کنترلی های ایستگاه پرواز نیز در ابعاد و قیمت های متنوع در اختیار شما عزیزان هستند. کیفیت تک تک محصولات منتخب ما برای مشتریان به گونه ای است که تنها سلیقه ی شماست که مشخص می کند کدام مدل را برای خود بهترین بدانید. اگر به دنبال ماشین کنترلی پر قدرت و آفرود هستید، حتما سری به صفحه ماشین کنترلی mytoys MT-260 یا ماشین کنترلی wltoys 10428-c2 بیاندازید. فاکتورهایی از قبیل سرعت ۹۰ کیلومتری یا سیستم تعلیق چهارچرخ از جمله ویزگی های منحصر به فرد این مدل هاست. البته تنوع محصولات در این دسته بندی به حدی بالاست که می توانید یا مدل آفرود برای خود انتخاب کنید یا یک مینی ماشین یا جیپ کنترلی یا موتور کنترلی…

و شاید یک ماشین کنترلی دریفت با قابلیت چرخش چرخ ها در تمام جهات که با طراحی خاص و مهندسی شما رو خیره میکند! بله! ماشین کنترلی دریفت H1277A
نکته مهم تمام این محصولات آن است که رادیوکنترل نیز در جعبه محصولات در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. معطل نکنید و اگر به ماشین کنترلی الکتریکی علاقه مند هستید، سری به صفحه دسته بندی ماشین کنترلی در سایت ایستگاه پرواز بزنید.

اما در آخر اینم بگم که شما حتی می تونید با ماشین کنترلی تونم فیلمبرداری کنید! کافیه روی بدنه ماشین کنترلی تون ی دوربین ببندید! دوربین مناسب هم تو دسته بندی دوربین تو سایت می تونید پیدا کنید. جالب میشه! ماشین کنترلی شما راوی قصه مسیر رالی ش میشه.
سعی کردم خیلی ساده دو تا از دسته بندی های سایت مون رو بهتون معرفی کنم. حالا فقط باید تصمیم بگیرید و وقت بزارید. البته ما هم هرجا سوال داشته باشید می تونیم کمک تون کنیم و راهنمایی های لازم رو بهتون بکنیم. کافیه تو واتس اپ یا ایسنتاگرام بهمون پیام بدید.
وقتشه تصمیم بگیرید ایستگاه پروازی ها.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *