قوانین و مقررات

شرایط و قوانین استفاده از  خدمات ایستگاه پرواز

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات ایستگاه پرواز به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت ایستگاه پرواز هنگام استفاده از پروفایل شخصی به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات ایستگاه پرواز است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین ایستگاه پرواز از سوی کاربر است.


قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ایستگاه پرواز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ایستگاه پرواز تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.


تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ایستگاه پرواز اقدام کند.

 

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات ایستگاه پرواز استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به ایستگاه پرواز ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که ایستگاه پرواز به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد ایستگاه پرواز برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه ایستگاه پرواز را در پروفایل خود لغو کنند و یا با ایمیل info@flystation.ir در ارتباط باشند.


سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

ایستگاه پرواز به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

ایستگاه پرواز متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت ایستگاه پرواز، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات ایستگاه پرواز، مانند متن و کلیه محتوای تولید شده توسط ایستگاه پرواز جزئی از اموال ایستگاه پرواز محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار ایستگاه پرواز است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ایستگاه پرواز محفوظ می‏‌دارد. 

کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت ایستگاه پرواز و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای ایستگاه پرواز محفوظ است. 


ثبت، پردازش و ارسال سفارش

- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. ایستگاه پرواز به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

- کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت ایستگاه پرواز (به غیر از موارد ارسالی با پیک موتوری که ویژه تهران است) به وسیله ارسال کد رهگیری سفارش از طریق پیام ایمیل به مشتری اطلاع داده می‌شوند. ایستگاه پرواز همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در ایستگاه پرواز به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ایستگاه پرواز محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، ایستگاه پرواز جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و کالای خریداری شده را به شخص دیگری تحویل دهد. 

- امکان پرداخت در محل تنها برای سبدهای خرید بالای 150 هزار تومان ممکن بوده و قبل از ارسال 30 هزار تومان از هزینه (بابت هزینه رفت و برگشت محصول از مشتری) دریافت می‌شود. در صورت دریافت کالا توسط مشتری این هزینه از فاکتور وی و مبلغ دریافتی درب منزل کسر خواهد شد. لازم به ذکر است که سفارشهایی که پرداخت خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند، سریع‌تر پردازش و ارسال خواهند شد. 

- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. 


شرایط خریداری کارت هدیه

ایستگاه پرواز به منظور رفاه حال مشتریان خود، اقدام به صدور کارت هدیه الکترونیکی نموده است. شما میتوانید به مبلغ مورد نظر و با طرح دلخواه این کارت را شارژ کنید و به دوستانتان هدیه دهید تا آنها بتوانند با استفاده از آن ، هدیه خود را با انتخاب خودشان از سایت تهیه کنند. شرایط استفاده از کارت هدیه :

 - با اولین استفاده، کارت هدیه در حساب کاربری ثبت می‌شود و امکان استفاده از آن برای دیگر کاربران وجود نخواهد داشت.

 - امکان استفاده از دو یا چند کارت هدیه برای ثبت یک سفارش وجود ندارد.

- در صورت مرجوع کردن کالاهایی که با استفاده از اعتبار کارت هدیه خریداری شده، مبلغ آن‌ها به حساب همان کارت هدیه بازمی‌گردد.

 -کارت هدیه قابل مرجوع کردن یا تعویض نیست.

 -اعتبار کارت هدیه ایستگاه پرواز قابل تبدیل به وجه نقد نیست.

- اگر مبلغ سفارش بیش از اعتبار کارت هدیه باشد، می‌توان باقی‌مانده را با روش‌های عادی پرداخت کرد.


خسارت در هنگام حمل و نقل

ایستگاه پرواز همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ایستگاه پرواز تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.


نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در ایستگاه پرواز، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات ایستگاه پرواز با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. ایستگاه پرواز در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچ‌وجه به معنی تایید فنی ایستگاه پرواز درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.

 

 محتوا

ایستگاه پرواز نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است ایستگاه پرواز تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. بنابراین بروز هر گونه مشکل در توضیحات و خصوصیات را با گوش جان پذیراییم.

کلیه محتویات سایت ایستگاه پرواز شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت ایستگاه پرواز تعلق دارد.


با تشکر
ایستگاه پرواز

تصاویر فروشگاه